Time to breath!

Nu kan man äntligen pusta ut en aning. Har mitt första prov avklarat nu, nästa i tur är då matta provet. Jag vet int varför, men det känns som om man redan kan pusta ut. Inte var hk provet något spediellt, men det är alltid  en aning jobbigt att skriva essä prov. Man skall alltid skall skriva allt man vet och kommer ihåg och ibland få man också kramp i handen.
Idag blir det att se på matta provet och räkna några uppg. sedan på kvällen blir det volleyboll. Blev beslutet idag att det kanske blir bio på veckoslutet. Skall fara med en vän och se den nyaste pirates of the carribean, skall bli nice att se den, Johnny Depp är så bäst ;) (min åsikt då förstås ;D)

I takt med musiken skall jag fortsätta med dagen och njuta av det fina vädret (körde med pv:n ti skolan idag och när jag skulle komma hem hade man ganska bra sidovind, for uppför en backa med 30km/h, skratta när jag kom upp, måsta sakta ner för det blåste värst där)

Ett gott skratt förlänger livet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0