Weekend!

Har hela veckoslutet program, endast söndag är ledig, än så länge. Imorron efter skolan skall jag med pappa till Hangö, vi skall ti frissa, hälsa på min faster och äta något super gott från Nadin.
På lördag skall jag åka till Hesa, på en träff med andra ungdomar som kommer att åka på sommaren till samma läger som jag. Det är 4H som ordnar ett läger ti Danmark. Skall bli super att åka dit och träffens poäng är att man skall lära sig känna varandra lite fören man sedan åker till Danmark.

På söndag har man inget extra planerat, men jag tror att jag gärna tar en chill dag imellan. Det är alltid roligt att ha program och fara någonstans, men att sitta i mjuka soffan hemma och titta på en bra film medan man äter något gott, supeeeer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0