When skit happens...it happens!!

Och jag menar det, varje ord. Är lite arg på mig själv och min data för att när jag kom hem och hade ätit började jag skriva på ett arbete, som vi har i hälsokunskap. Jag omvandla en text från en bok till mina egna ord. När jag var klar skulle jag spara det, det sparades men av någon anledning var det tidigare dokumentäret (innan jag skrev vidare på det) också uppe. Utan större eftertanke spara jag det också, spara för säkerhetsskull allting, när jag redan hade gjort det håka jag: Vänta, de var ju under samma namn! Då hade jag sparat de gamla dokumentäret över det nya och tatadadaaa, allting jag gjort försvann! Stack derekt ut och tog frisk luft för att jag visste int vad jag skulle göra, man blir faktiskt ganska arg över sånthär så jag rekomenderar att int ställa till det för dig själv.
Somtur pigga Mirre och Mimi upp mig med deras charm så nu är man en aning gladare, återstår bara att lösa problemet.

Hoppas humöret är bättre imorron :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

I know! ! ;''''D De sku ja nog behöva höra i skolan haha! :''D

2011-05-03 @ 20:36:52
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0