A well deserved weekend!

Inte bra att kombinera flunssa med långa dagar i skolan och allt möjligt annat där emellan. Fick känna det igår! Idag har det varit helt okej, var i skolan som vanligt, har förstås snuva och allt det andra trevliga, but Im still standing!! Var också ut på länk och hade lite träning för mig själv, inget hårt eftersom man inte riktigt är sig själv, men jag tänkte att det kunde pigga upp en. Vet ni va, jag tror att det faktiskt gjorde det, åtminståne orka jag bra följa med på timmarna utan att känna mig döds trött.

För veckoslutet tänker jag inte planera nåt extra, tänker ta dagen som den kommer och samla krafter för nästa vecka. Hoppas också vänta-på-julen-känslan kan ge mig lite kick också, lite som en extra puff i baken när det käns tungt. Imorse berätta de i nyheterna om de allra första snön i lappland för i år, tar en tid förstås innan det kommer hit ner ti södra Finland, men tror att vintern är närmare än man tror. Därför ta vara på de ljuvliga höst dagarna nu, allt har sin vackerhet <3

Ett höst foto från albumet

Läste i annonsbladet igår om att Breaking Dawn filmen skall komma i Villa Landet på världspremiär nångong nästa vecka, kommer inte ihåg exakta datumet. Såg nyss trailern, när man läst boken så är det alltid ganska intressant att se filmen efteråt då får man se om ens egen fantasi stämmer ihop med regissörernas eller ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0