F - G = mg....m=massa...g=tyngdacceleration...

Detta plus tuuseen andra saker inom fysik snurrar i mitt huvud dygnet runt. Krafter, acceleration, hastighet mm. Sådant är det när provperioden är inne. Fst jag tycker att en vecka går snabbt, och den gör det också, så har jag på känn att nästa vecka kommer endå att gå långsamt eftersom all min fritid kommer att gå till läsande. Därför säger jag nu färdigt att jag knappast kommer att blogga så hemskt mycket under den tiden, om inget extra och intressant händer ;D

Lite julmusik och glögg håller mig hoppeligen på gott humör så jag inte tappar all min energi, lovade som sagt att inte laga mig totalt slut.

Kom hem för en halv timme sedan från vinterbadet, känner mig som en ny människa igen med nya krafter. Nu fortsätta läsningen, sleep well and have sweet sweet dreams about whatever is deep within your heart tonight <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0