Första advent <3

Nuuu har jag kommit igenom hela matta provet, okej egentligen kom jag för en timma sen men endå, sådär bildligt sett ;D Hoho, nog finns det mycket fakta, men jag måste nog medge att många saker som tidigare verkade helt konstiga och ofattbara känns helt klara nu. Är endå nervös inför provet imorron, men mest av allt vill jag ha det undanstökat för att sedan vill jag börja totalt tänka på julen och allt det roliga, det skall bli som en belöning efter den hårda provperioden.

Hoppas alla har kommit ihåg att tända det första adventsljuset idag! Måste nog säga att det inte har varit ett häft väder för första advent, har bara hällt ner hela dagen. Visserligen är det inte så dåligt om man tänker på att jag endå har bara suttit inne och läst idag, men nog skulle det pigga upp med lite vit snö på marken iställre för rinnande säpel och sand.
Vi är på väg på vinterbad senare, men det har varit lite strömavbrott emellan så får se hur det slutar. Är inte så mycket till att bada och stenarna är kalla.

Ett par mycket begåvade cellospelare, lyssna gärna mera av dem:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sant! :D haha ja vet ja sa ti mamma: heej ja far o springa ! sen såg ja ut o va ba. Men va faaan... äsh int ska regna stoppa mej! Sen ut! haha men hem kom ja levande! ;;D ha mörkne e mycket hemskare jo! :'D fast lite ha ja kommi över de faktiskt! med bra musik så! :D <3

2011-11-27 @ 19:35:16
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0