Fri som en fågel <3

Alla prov över!! Okej mattan gick så där ci comme ca. Vid ett skede kändes det som om jag var på tippen att bli godkänd eller ej, men när jag gav upp mitt prov så kändes det inte totalt hopplöst. Vi får ut dem imorron så ni får veta sen om jag hoppat av glädje eller dött av sorg.

Nu skall jag börja tänka och babbla om julen 24/7!! Nu har jag inget som kan hindra mig, nu skall det pyntas, planeras julklappar, spelas julsånger både på piano och stereo. Skall fylla hemmet med julfiilis och hoppeligen om jag är flitig nog och också ni andra så kan vi få fram lite vit snö på marken till julen. Det har kommit redan i mitten av landet så nu skall det komma hit till södra delen också.

 Kommer varje julafton <3



Think of the lovely christmas joy every day in december <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0