Im going all the way now...hello CHRISTMAS!!

Beslöt att jag låter tankarna föra mig, inga några regler eller förbjudningar. För tillfället har jag endå så mycket annat att tänka på, prov efter prov, skola, bilskola mm. Om jag inte får tänka på något uppigande som julen så är jag rädd för att totalt bränna mig slut så jag låter det komma. Jag kommer officielt att tänka bara på julen sen när jag har alla prov undan så det får vara på ett "mini läge" för stunden.

Både idag och igår har jag läst på prov. Både franska och fysik på samma gång, som tur är de inte så nära varandra så man behöv inte oroa sig för att blanda ihop dem. Bakade också en farsdags kaka till min lära pappa, fast jag hamna att använda syltsocker eftersom vi inte hade vanligt hushålssocker hemma så får se hur det smakar.



Fortsättning följer då med fysik och garfield i släpet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0