Im sorry! <3

Har varit en usell bloggare på sistånde, haft så mycket, sprungit hit och dit, haft det ena och det andra. Hade fulla dagar både på tisdag och onsdag. Idag var jag på morgonen på matta timmarna, i början kände jag ingenting men fick så småningom en konstig känsla i huvudet. Efter timman tänkte jag bara på att slippa hem, hade som tur håltimma. Bad pappa ringa till skolan och säga att jag skulle bli borta idag. Mätte febern men hade inget, kände inte mej så heller men ville tjecka för sökerhets skull, kände mig bara super trött. Tror att tisdan och onsdan tog ganska bra på krafterna. Tills imorron borde jag ha samlat nya krafter igen så skoldagen borde gå ;)

Hoppas ni har haft en piggare torsdag än jag <3 Spelade just på pianot, känner mig alltid så fridfull då när jag får spela för mig själv. Någonting som man kan göra enbart för ens eget nöje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0