Lets bring the Christmas spirit to life! <3

Jag har, som jag sade, inte gjort något annat än läst. Tyvärr så kommer detta att fortsätta ännu över lilla julen för jag har det sista provet kvar, mattan!! How will one survive?

Ve inte, men väntandet på julen är en av de bästa grejerna och eftersom den tiden är inne nu så varför inte ta lite energi från det. Lilla julen är här, men tyvärr har inte den vita snön ännu täckt vårant landskap här nere i södra Finland, men nog skall man skaffa julfiilis för det. Sjung julsånger, lyssna på julmusik, baka pepparkakor och julstjärnor, pynta hemma med julpynt, fa och julhandla och köp någonting fint till familjen...Vad än som får dig att känna julglädjen så det skall du göra med detsamma för nu är det dags.

En hel bunt med julsånger til att börja med ;):







Listen and enjoy <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nää ä ja dog när jag hör på mupparna! :'''DD haha sååå bäst ju!! <3

2011-11-26 @ 22:52:32
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0