Levande ljus <3

Kanske man borde börja använda mera ljus än vanliga lampor. Det är mycket mysigare, sparar en hel del på elräkningen + det håller en varm. Det ända negativa kan vara att ljuset inte alltid är tillräckligt starkt för t.ex om man skall läsa någon text. Okej inte är jag påriktigt och bara använder levande ljus här hemma, det bara kom upp i tankarna.

Hade ingen bilskola idag, kan bli lite längre paus också nu eftersom en ny kurs har nyss börjat. Skönt på det viset eftersom proven börjar nästa vecka så blir man inte helt slut. Jag vet ju hur förra veckan sluta, fast då hade jag flunssa också. Btw har flunssan gått ganska bra bort så nu känner man sig en hel del piggare :)

Det kan hända att jag inte har berättat detta tidigare, men i ett inlägg där jag skrev att en tragedi hade hänt så det var våran ena katt, Chaplin, som blev på körd av en bil. Han fick en rädi smäll i huvudet, men som tur kom föraren och sa till pappa om vad som hade hänt så vi fick begrava Chaplin hel. Nu har vi bara Måsse kvar, egentligen i hela byn eftersom min brors kattor också försvann. Tog bara detta upp eftersom jag kom att tänka på kvällen igår när vi lekte med Måsse, man har märkt att han varit mera kälsjuk sen Chaplin for bort. Ibland känns det såå fel när sådant händer, jag brukar alltid tänka att allt händer av en orsak men imellan blir jag nog och undra vad orsaken är.

 En vacker låt, tänkte att den skulle passa till inlägget <3 (sjunger melodin i mitt huvud 24/7)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0