New idea and a good one to :)

Idag är det sista november och imorron börjar första dagen av december månaden, julens månad. Vi har en julkalender som vi fått från salon seudun sanomat, men där är bara numror för om man vinner nåt eller ej. Funderade sedan vidare på vadför kalender jag skulle skaffa, en med bilder eller en med chocklad. Har inte ännu skaffat någondera, men sedan kom jag på en mycket bra ide. Jag har ju blogg så varför inte hålla min egen julkalender under december månaden ända tills den 24:de! Får se hurdan den blir, men ni måste också komma ihåg att öppna en ny lucka varje dag ;)



Idag när jag körde hem sjöng jag hela vägen för mig själv. Ibland får man bara kick att sjunga och eftersom jag inte har någon radio i min hjälm så varför inte skapa min egen radio ;D (jag sjöng bland annat låten ovan ;D) Om ni hör en sjungande mopedist så vet ni iallafall vem det är XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0