One love..one life...one need!

Så mycket att vara tacksam över i livet och för mig känns det som om julen är en super tid för att tänka på allt det varma och goda i livet. Passar bra ihop med stämningen och tryggheten av julen <3

Jag ber om ursäkt för min frånvaro från bloggen, men jag varnade om att jag har prov och det är i princip vad jag gjort hela veckoslutet. Tänkte att jag måste höra av mig idag och säga att hela veckan fortsätter samma faderulla så jag hinner knappast skriva nåt mycket, nåt intressant iallafall ;)

Sov gott och hoppas ni inte behöv spendera lilla julen med prov läsning <3

Lotta, min lilla mor <3 brukade kalla henne för det, kändes alltid som om hon såg efter mig när jag var liten, skyddade mig på sitt sätt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0