Signs of winter <3

Imorse var temperaturen nere vid minus fyra hos oss. Packa på mig dubbelt med kläder och jag frös faktiskt inte ett dugg när jag körde, bara mina fingrar blev is. Jag försökte sjunga, få tanka bort från mina frysande fingrar. Funka imellan, men inte tillräckligt.
Hade tio minuter extra tid på morgonen så stack ut och fotade den fina morgon frosten som täckte hela landskapet, ingen dålig syn.

Man fick en ordentlig känsla av vintern idag. Kunde faktiskt känna ända in i benmärgen att det var kallt ute. När jag frös om fingrarna imorse påminde det mig också om hur det alltid brukar vara på sportlovet där uppe i backorna. Super kul att åka, men mina fingrar blir alltid kalla. Men vi skall gå in på vintertiden med varma steg och glatt humör <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0