Sunday night!

Vart for detta veckoslut?? Fast jag suttit och legat för det mesta hela veckoslutet tack vare flunssan och stegringen så har det endå gått fort. Vad än man gör så går tiden alltid framåt, men det känns alltid som om den bara flyger förbi, förutom ibland på timmarna i skolan, då kan den nog krypa fram om den så vill.

Nu känner jag mig uppvilad och hoppeligen redo för nya veckan. Imorron är det måndag och för mig blir det skola ända tills 20 före fyra. Börja veckan med en lång dag!

Såg på kalendern här tidgare och räkna att det är bara tre veckor tills det är första advent redan. När advents firandet börjar så vet man att det bara behövs tändas fyra ljus och när det fjärde ljuset brinner är julen redan inne.



Förra årets julgran <3



Sori, jag borde int tala om julen alls än, men när det skall med jämna mellanrum komma i den där sablars TV:n om jul så är det förstås och påverkar en! Ironiskt nog så ser jag inte mycket på tv men de få gånger jag sätter den på så skall det just då komma.

Okej som mål för tillfället skall jag hålla julen borta från mina tankar i åtminståne tre veckor, om jag lägger ett inlägg om julen har jag misslyckats!! Nu måste jag nog skriva upp det, för säkerhets skull ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0