Åbo slott!

Hade en lyckad resa till Åbo idag. Simmade i Caribia, fast det var ganska mycket människor där idag. Efter det gick jag till Hansa och åt friterad kyckling med ris, mmmm! Efter det stack jag iväg gåendes till Åbo slott. Har aldrig gått dit förut, jag har varit där tidigare men det var länge sen. Frågade vägen vid ett skede, kändes att jag hade gått för långt fast jag hade ännu en halv kilometer kvar. Ett gammalt par, väldigt söta, frågade jag av och de var mycket vänliga. Det verkligen lyfter upp ens humör när andra är trevliga mot en, ett gott råd till alla: var alltid artiga!
Efter det stack jag hem igen innan till en 5 tiden för att sedan få ytterligare körlektioner av min bror. Idag prövade jag på att backa och växla till lite högre väslingar. Jag kör med en pv som har växlar och jag märker tydligt att det hjälper mig när jag kör bil. Lite samma filis när man skall växla och sånt. Åtminståne har jag fått bra komentarer av min "lärare" ;D

Jag har flera bilder, men en tragedi hände nyss så jag har inte för tillfället lust att fortsätta, kommer mera bilder imoron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0