Can I see your drivers license?? I dont have one yet.....

Japp har börjat bilskolan, började på måndagen. Har varit super nice hittills,  men har inte hunnit öva köra hemma än så måste snart göra det för snart får jag börja köra ren. Var beredda där ute i trafiken för här kommer jag!!!!

Ni undrar säkert varför det dröjt så länge innan jag hört av mig, men jag kom hem på söndag kväll (hade förresten en awesome helg med syrran) från hesa och både igår och idag så har jag bokstavligen varit igång från morgon till kväll. Igår hade jag skola till 4 och sedan bilskola 5 ända till 7 tiden på kvällen. Idag hade jag samma, fast jag hade sovmorron, men jag spendera morgonen med att sticka ut med Nemo på länk och lite träna, laga morgonmål och det vanliga. Nu hade jag äntligen tid att lite pusta ut och sätta mig ner. Jag berättar inte något desto mera om hesa utan låter bilderna tala för sig själv ;)

På lörda morgonen på väg till arbis på en träningslektion som Mari skulle hålla





Efter träningen till Dylan bistro på brunch, suuppeeer gott <3





Vi fick ett helt eget bord och långt med ;D



Cafeet är gjort enbart till Bob Dylans ära, ganska coolt

Jag har ännu en hel del bilder kvar så fortsättning får följa imorron ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0