Canon - You Can!!

Sägs alltid på Canon reklamer. Inte skulle man göra mycket utan en ordentlig kamera, skulle inte kunna dokumentera någo upplevelser någonstans och spara dem, ändast vad ens egna hjärna skulle minnas förstås.

Var helt perket att fara ut med båten igår, vädret var skönt och vi träffa bekanta i marknaden som jag inte träffat gud vet när, så det var en stor överraskning. Vi åt också en gooood pizza i koti pizzan och körde hem under sjärnklar himmel.

På väg ti båten!!


"pariser hjulet", marknads style!



Biggest fudge table ever!!



Vi var hemma lite över nio på kvällen, så jag kokade vatten, drack varm god te och såg på en film, tron legacy, och bara njöt av fredag kvällen. Liten tid sen jag hade så skönt, man lär sig verkligen att uppskatta bara mera och mera sådana tider när man vet hur tungt det kan vara ibland med allting i livet så jag tycker att man verkligen behöver de dåliga dagarna, annors skulle man aldrig få uppleva sånadär frihets känslor ;)

Tänkte att jag skulle visa nu på samma gång ett par bilder från en kväll här på hösten när vi hade en liten egen koko här på hemma planen. Fick ganska fina foton av elden:



Har fått mycket gjort idag, men har massor ännu kvar. Steg upp lite före åtta på morgonen, stack ut med Nemo på länk, åt morgonmål, bakade äppelpaj, städade sex hyllor i skåpena, putsade bårt all skit, damsugade köket, satt på tvättmaskin och jo så långt har jag hunnit. Okej hyllorna hörde till dagsverket för en två veckor sen, men man får ganska mycket gjort när man stiger upp tidigt. Nu har jag kvar att läsa på enka provet och skriva filosofi uppsats. Ha en super skön lördag, njut av hösten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0