Fortsättning följer!

Flera bilder från Åbo slott, som lovat:



De hade på en film med en fågel som flög från blomma till blomma, såg snyggt ut när skärmen var nästan en halv vägg



Nunnakapellet



Hon är sedan ingen docka utan en levande individ som spelar en prinsessa, antar jag! Såg häftigt ut!



Den heliga platsen



Fick lite helig känsla för mig själv med!



Ni känner säkert igen dessa stora prylar som man hade i håret förritiden, där stod att dessa var lagade av sköldpadds skin.



Finare ljusstak än denna har jag inte sett, skulle gärna ha kunna tagit hem den. Fast det kunde ha varit lite problem att hitta en bra plats åt den...



En nöjd kund efter touren i Åbo slott!



Och det var jag minsann. Jag gick också faktiskt flera kilometer den dan för jag gick från hansa kvarteret till Åbo slott, men det var skönt att gå i höstens friska luft. En lyckad dag ;)

Idag tidigt på morgonen stack jag, pappa och Markus iväg till Hangö. Vi hade klippning till klockan 11:15. Markus stack efteråt vidare till ett dop, men jag och pappa for och äta och efter det till faster för att lasta veden bort och hjälpa med andra saker hos faster. Vi kom hem först sent på kvällen, en halv 8 tiden, så har i princip varit hemma en dryga två timmar. Jag sa ju att höstlovet skulle gå snabbt! Nu är det bara söndag kvar och sedan är det redan skola igen, men jag trösta mig idag med den tanken att efter att 2 perioden är över så är det bara två och en halv vecka till jullovet så man har någonting att se fram emot. Men jag skall inte börja tänka på själva julen än, låt hösten komma först ;)

Sov sött och dröm nätt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0