Had my first driving lesson!!!

Och det for bra ;D Brorsan, som kan allt om bilar, är ingen dålig lärare i detta tilfälle. Nästa vecka blir det att fara med bilskole läraren på en körsväng.

Höstlovet har börjat och en effektiv första dag har det varit. Jag var ut med Nemo på morgonen och njut av morgonnaturen. Efter det bakade jag bakelser åt mamma och pappa till kaffe bröd, blev faktiskt ganska söta. Efter det lagade jag tortillas med både kyckling och maletkött taco, och gott var det. Bykat kläder har jag och krattade bort löven från över halva gården, tog ca 2 timmar. Efter det stack jag på min körlektion och nu sitter jag vid datan och kopplar av.

Planerna för morgondagen är ännu lite osäkra, kanske Åbo eller Salo eller nåt. Har inte beslutat än. På lördagen blir det klippning! Har på känn att detta höstlov kommer att bara flyga förbi ;)

Av pappas foton, på någon bilmässa i Hangö. Skulle kunna ta denna som min första bil. I like the colours!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0