I didnt drive in to the woods!!!

Hade min "första" kör lektion med riktiga bilskole läraren idag ( inte min bror ;D). Gick faktiskt ganska bra, förstås har man att lära sig, men som så där första gång så riktigt bra. Jag tror faktiskt att mitt körandes med mopon och växlarna har definitivt gett mig en bra grund för bil körning. Fast det inte är exakt samma så påminner känslan om att när man skall släppa koplingen och fara iväg så faktiskt ganska lika för mopon och bilen. Bara man sen kommer ihåg alla regler och trafik märken e.t.c så borde man väl utvecklas till en någolunda kusk.

Hoho men vad denna dag ha vari lång och krånglig. Fast jag hade bara två timmar på morgonen på hela dan i skolan så hade jag efter timmarna körlektion, sedan piano lektion kvart före 1 (och där emellan stack jag hem efter jumppa kläder och åt en fil). Efter pianot körd jag till Actiwell, höll på där i en timme ungefär och efter det hastigt hem för att laga mat. Sedan körde mamma upp mig ti bilskolan och klockan sex var det dags för föräldramöte i skolan. Vi kom hem en kvart före nio nu på kvällen så verkligen en lång dag. Som jag sa tidigare, bara samla energin till denna period och efter att den är slut väntar det ljuvliga jullovet <3

 

Denna låt har snurrat i mitt huvud nu på senaste tiden, den är så vacker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0