Ive got some serious fever over here!!!

About MERLIIIIIINNN!! ( jag är inte sjuk då ;D )

Har sett bra serier, men om jag inte har fel så tror jag att Merlin blir den bästa jag sett. Okej det handlar om fantasi och monstrena är inte alltid lagade av den bästa tekniken, men jag vet int, kanske det är storyn eller dramatiken eller nåt annat som fångar mig. Jag helt enkelt kan inte motstå att inte tycka om det <333

Hade igår en super pyjama party med vännerna. Åt gott, hade kul och helt enkelt bara kunde chilla med det bästa sällskapet ;) Alla blev också förstås övernatt och jag tror att vi vakade till en halv fyra (inte riktigt alla då men nästan) I thank you for an awesome evening and night <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0