Jorney continues....



Efterrätt i Dylans, mmmmmm<33



Mari höll simlektioner för små barn på kvällen i tre timmar i streck, efter det stack vi till butiken efter mat. Kvällsmålet blev stekta biffar a la Mari (som var super goda by the way) med sallad och till efterrätt.....BEN & JERRYS, MMMMMM!!!! Vi såg på transformers 3



I väntan på mat!!



Nästa dag sov vi ut ordentligt och senare på förmiddan stack vi iväg till Töölö gymmet som var allt som allt tre våningar fulla med alla möjliga redskap, lite annat än här på hemma ön. Det var super fin och solig dag så vi gick över bron också på lite sight seeing ;)



Efter att vi hade tränat i två timmar, vi cykla ganska länge ;), så gick vi och äta till ett ställe nära Maris kämppä, Casa Mare. Om ni nångong kommer där förbi så snälla gå in och ät, pårikit det var en av de godaste pizzorna jag ätit + himla mysigt inret!!



My Italiano pizza <33



Där var kort och gott mitt veckoslut i Hesa.

Inget mera extra har hänt idag, hade skola på morgonen, piano senare. Sedan slapp jag hem och äta, lagade läxorna och kom hem för en timme sedan från byn för jag var och spela volleyboll. Kommer att ha lite omat pyjama bileet här hemma på fredan så imorron blir det att snygga upp lite i huset.

Sov gott inat och vila upp er ordentligt, bara torsda och freda och sen veckoslut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0