När man vill göra nåt, så får man det gjort!!

Måste faktiskt säga att jag varit ganska aktiv på sistånde, fått mycket gjort. Jag har röjt undan både matta och fysik läxan som skulle annors ha varit till nästa vecka, efter höstlovet. Kvar har jag bara franska läxa så på det viset får man lite mera fritid. Skall definitivt öva mycket på piano styckena också under lovet, nu när man för tillfället inte har något stora projekt eller nåt liknande.

Något stora planer har jag inte för höstlovet, men fast det kan låta lite konstigt så kan det hända att jag hittar på någonting på egen hand, lite fundera ut saker och ting. Har inte något än, men något i den stilen skulle inte vara nåt dumt.

Läser också för tillfället en bok i finskan, heter silmätyksin, skriven av en norsk författare Bjorn Sortland. Den är av den tjöckre sorten, men jag tycker verkligen om handlingen, ni kan själv söka upp om den intresserar ;)

Läste imorse i Salon Seudun Sanomat om en fotograf, Kai Fagerström, som vunnit en fotografi tävling av bästa naturfoto. Jag måste säga att jag faktiskt gillar den mycket, not bad at all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0