The best therapy ever: Vinterbad!!!

Kom hem för en kvart sen från vinterbadet i kokkila. Vinterbad, det låter kallt, men de som inte prövat ni sku bara veta hur skön känsla det är efteråt. Jag är så relaxed som man bara kan vara just nu. Hela kroppen är i trans tror jag. + Man kan verkligen kalla det therapi, vad än man haft för bekymmer under dagen flyter bort med vattnet när man doppar sig, så känns det iallafall.

Imorron blir det skola igen, inget extra, men denna vecka blir kort för på torsdag blir det höstlov!!!! Jag har egentligen inget extra planerat, men fast det låter boring så kan det hända att jag använder tiden till att göra skolgrejor och satsa på pianostyckena för 3/3 (sista grund delen i pianon). Det är endå inte så hemskt länge tills jullovet börjar och då skall det bli julmat, relaxing, pulkkaåkning, slalom mm. Jobba nu och njuta sen ;)

Little music for the night <3






Sov gott och dröm sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0