The rythm has got me!!

Lyssnar på skrillex som bäst, inte något dumt plus rytmen fastnar lätt vid en. Cant stop shaking!!

Hade skola bara på förmiddan så har kunnat njuta mest av dagen hemma. Har tagit det lite lugnare eftersom man tidigare haft lite i halsen och ännu lite så försöker sköta det nu så det inte blir något värre. Var ut på en promenad med Nemo och tog min kamera med. På en såhär fin dag var det bara ett måste! Fick faktiskt ganska bra bilder med ;)



Solen är ett fint fenomen bara man också ser den på rätt sätt ;)

Imorron skall det bli en lite annorlunda skoldag, fast jag skulle ha sovmoron så måste jag till byn endå redan 8:45 för vi skall ha en extra dag med brusaby skolan. Vi får sluta redan tre och annors skulle jag ha sluta dagen först fyra tiden så det är ett plus, men endå...sovmorgonen määäähhh!!! Ibland måste man göra saker man inte vill, livet får inte vara lätt hela tiden annors skulle vardagen bli ganska tråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0