The time is turning!!

Nu är det vintertid, en timme bakåt från klockan tre inatt (fast inte steg man upp inatt för att ändra klockan int ;D)
Måste nog medge att man inte är van vid den nya tiden än, brukar nog alltid nästan ta en vecka minst innan man börjar vänja sig. Just nu känns det som om klockan är halv fyra fast den är bara halv tre! Man fick iallafall en längre natt att sova, men sen när den ljusa tiden blir kortare och kortare så är det inte så hemskt roligt, speciellt när man måste spendera hela den ljusa tiden på en skolbänk sittandes.

Men vintern har endå sina ljuvliga sidor <3 Denna period och prov period skall jag tänka på julen och jullovet så har man något att se fram emot, när man vet att man kommer att få vila så får man mera energi att orka läsa.

Nu skall jag fortsätta med lite läxor och annat smått och gott, pappa kommer att hålla över datan denna dag så jag får ha en liten paus med den ;)

 A little sunday music <3 En av mina favorit artister!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0