Where are those meatbolls??.....Black Out!!

Ni kanske tycker att det låter fånigt, men idag när jag skulle hastigt via matbutiken etfer lite mat så när jag stod vid kött delen och skulle hitta mina bullar så blev det mitt i allt helt bläck mörkt i hela butiken. Strömavbrotten kom bara och det har tydligen varit i nästan hela centrumet. Kändes ganska roligt att gå med telefonen i handen och lysa på hyllorna för att hitta något XD blev nästan humor!!!
Fast vädret inte varit det bästa idag så har jag annors haft en bra dag, fick mycket bra i både enka och bigga provet + också i ett matta förhör, ingenting att klaga om där. Idag blev det också bestämt att jag skall sticka iväg till systern i Hesa och ha det kul där denna helg. Passar mer än bra för mig. Skall ta och träna, äta lite senare och sedan får det bli lite städning av rummet, vågar int ens berätta i hurdant skick det är hoho!!!
Have a happy day <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0