Dreaming!

Hade kort dag idag, bara två timmar på morgonen och sedan var skoldagen över, men inte var det något chillandes efter det. Läste igenom hela bigga provet ordentligt och finslipa ännu på jogga rbetet efteråt. Klockan var kanske en halv fyra när jag sedan beslöt mig för att ta ett träningspass. Cykeltur, efteråt dans och lite muskelträning. Snart skall jag ta och fortsätta lite på arbetet och sedan borde också piano styckena övas, hur skall man hinna med allt??

Nästa vecka är det engelska provet kvar men efter det så är det över.

Förresten, inatt så drömde jag lite allt möjligt, men jag drömde faktiskt om en vit råtta som hade röda ögon!! I know helt weird, men varifrån jag troligen fick iden är ännu mera konstig. Vi hade haft bigga i skolan och i boken börjar ett kapitell med en bild på en vit mus, men i min dröm tror jag det var mera en råtta. Helt konstigt hur hjärnan funkar ibland eller rättare sagt det "undermedvetna".

Fören jag gick och sova låg jag och lyssnade på olika lugna bitar. Det var så fritt på något vis, mörkt rum, man hör bara musiken och kan låta tankarna flöda......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0