Gone with the wind!!

Var ut på en promenad med Nemo före lunchen och maan det blåste och blåser fortfarande. Ganska roligt väder har det också varit idag, på morgonen var det fint och soligt sen mitt i allt en 11 tiden kom det värsta regnskuren och nu är det klart igen. De har lite svårt att bestämma sig där uppe tror jag......

Igår var jag på Ekenäs marknaden med två av mina vänner, fast det i själva marknaden inte hände något desto mer hade jag en super rolig kväll. Vi mötte alla möjliga shack och mot slutet for vi på en åktur på kopparna. De snurra som bara vad, killar med staff skjortor på gick omkring och snurra på alla kopparna hela tiden så man snurra ba mer och mer.

Idag har jag bara hållit på med jogga arbetet, har inte mycket kvar mera men måste endå få det klart detta veckoslut för nästa vecka har jag bigga prov så då blir det att läsa till det. Försöker åtminståne undvika stress, när man nu en gång har chansen att göra det ;)

Lite umbilical brothers till en lördag eftermidda ;D



Slutet är nästan bäst XD



En sak till skulle jag berätta! Det hade tydligen under förmiddan nångång kommit ett bil som hade kört ut här i vårant dike, men den hade haft såpass hård fart på så den hade sluppi upp och bårt från dike tillbaka på landsvägen. Konstigaste är att jag har inte hört ett pip och så som spårena var så borde man nog ha hört något, visserligen satt jag inne med musiken på, men endå....

Nåja, ha en skön lördag iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0