Im greased lightningin.......;D

Håller på och dansar som en galning, lite country och grease och någonting där emellan. Är någonting till skolan egentligen, men avslöjar icke än. Va inte oroliga, ni får nog veta vid något skede ;)

Annors har jag haft en super dag idag, fast det regna på förmiddan. Hade bara två timmar idag i skolan, efter det stack jag till Actiwell och min goda vän Heidi råkade vara där så träningen blev ännu bättre med gott sällskap ;) Efter det stack jag till butiken för att handla med farsan, eftersom han kom dit på samma gång och bra så så kunde han ta mina väskor så behövde de inte bli våta när jag körde hem. Dagens lunch blev goda nudlar med broilerlår och timjam med fresh sallad, mmmmmm!!! Resten av tiden har jag gjort läxor för två dagar framåt, bykit byke, sprungit på gården med Nemo och som bäst håller jag på att dansa. Otroligt hur mycket man hinner på en dag om man inte är fast i skolan till klockan 4.

Nu skall jag fortsätta jamma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0