Im nearly done ;)

Börjar ha mitt jogga arbete snart klart, har gjort alla punkter med fakta, har bara det sista att laga kvar. Sedan skall jag börja lägga ihop allt till ett snyggt arbete, hoppas jag iallafall ;)

Skall stick iväg till butiken nu, behöver handla lite mat så man har nåt att äta, senare blir det väl bastu och sedan börjar en ny skolvecka igen. Man har så mycket att vänta på nu, bilskolan, första periodens slut, juöen sååå mycket roligt. Jag tycker det alltid piggar upp ens vardag när man har något att vänta på i framtiden. Jag vet att det är en tre månader till julen, men jag fick sån inspiss för nån dag sedan och kom på några julklappar ren. Men jag skall inte börja med det än, nu skall jag njuta av hösten ljuvliga färger och dagens fina underbara sol <3

Var förresten på morgonlänk med Nemo och det var så himla fint, jag rekomenderar varmt att gå ut när morgonsolen kyttar fram. En av de finaste sakerna jag vet.

Vi sprang förbi ett flock med får, det såg så fint ut när det var såndär morgondis runt alla får. Bilden ovan är inte från idag, för någon sommar sedan när jag var och cykla, fåret var så gulligt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0