Rain incoming!!!!

Jepp, det passar för dagens väder. Efter mina två första timmar i skolan stack jag till gymmet på ett tränings pass. Maan, vilket väder det var imorse. Okej det har kommit regn i princip hela dagen idag, men imorse hällde det ner. Som tur så var pappa villig att föra mig ti skolan, och det var jag glad över för annors skulle jag ha blivit en dyplöt hög med kläder.

Skall sticka iväg ti skolan igen ti klockan halv tre, har gymnastik idag. Enligt schema skulle vi ha friidrott idag, men om det häller ner vet jag inte riktigt om någon vill göra det. Efter det blir det att fortsätta läsa på matta provet, det känns faktiskt ganska bra än så länge så jag hoppas att det går bra sen på fredagen ;)

Smokiiiiinnn!!!

(en gammal bild, från förra sommaren/hösten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0