Smokin!

Ho ho jag tror jag snart blir beroende av the Mask, okej så paha är det inte ännu men det är så himla roligt. Ni kan få se själva och säga vad ni tycker ;)



Har haft lite sleepy day idag. Hade skola ända till klockan 4 och sedan kom man hem, åt och gick och lägga sig i sängen. Sov tror jag i en timme, men det var skönt, skönt att vila upp kroppen. Var just med Nemo ut och gå en bit och senare blir det bastu, åtminståne sade pappa att det skulle bli ;) Imorron blir det lång dag igen i skolan, men sedan är det VECKOSLUUUUT!!!!

Tyvärr för min del blir det inte så hemskt mycket att chilla, måste laga på jogga arbetet så mycket jag bara hinner, läsa lite på matta provet och baka för en fest på lördan. Det blir fullt upp, skall försöka hålla ut tills det blir höstlov och första perioden är avklarad ;)

Sov gott och dröm sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0