This is the weekeeeeeenndddd!!! Smokiiin!!!

Aaaahh, skööönt med veckoslut. Matta provet har jag svårt att komentera om, kan varken säga bu eller bä, men jag funderar på det på måndagen sen när vi får ut dem. Detta veckoslut skall jag koncentrera på jogga arbetet och mellan pauser relaxing. Har inte deadlinet än ,men till min otur så är deadlinet för arbetet samma datum som vårant bigga prov är så vill inte riktigt lämna det till sista minuten.

Imorron blir det också partei hos en vän, så det blir hoppeligen en awesome lördag + så kommer min syster hem idag ;) Hon stötte sitt knä ganska illla så hon måste ta det ganska lugnt för en tid så därför kommer hon hem nu och chilla lite ;)

Just ordinary days with my sister XD


Somebody stop ussss!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0