England!!! Here I come :D

Förlåååt att jag inte varit en bra bloggare på sistånde, men jag vet int dagarna bara flyger och man är konstant trött eller pigg och glömmer bort skaer, men tänkte att jag måste höra av mig innan jag åker iväg. Imorron bär det av då med 7:50 flyget till London, England. Där skall jag spendera hela nästa vecka, skall åka till Dartmoor national park, kanske träffa nya människor, vara i London och se alla berömda vyer, hoppeligen få se stonehenge och allt möjligt annat. Tror helt ärligt att jag kommer att inse vart jag är på väg först när jag sitter på flyget, kanske till o med först i London.

Blir en busy day idag, skall packa allting färdigt, tjecka att allting är med, försöka vila något och förbereda sig mentalt för resan. Aah och jag fick förresten mitt körkort igår så nu är man officiellt fri och 18 ;D Fast jag är så arg när jag måste komma med mopon idag, alla andra våra bilar är upptagna + min egen bil har int än sommardäck och också annat som ska fixas så det kändes inte så häft. Men det kommer att bli värt att vänta för har den bästa stereon nånsin i bilen och sen när den är klar har jag äntligen en egen bil och då kan jag fara precis när ja vill, Uuuuhhh kan sååå int vänta, får bilen sen när jag kommer hem från resan ;)

Hoppas ni också får en trevlig vecka och soligt väder med, Bye Finland, Hello London!!!






Om jag hittar denna butik så skall jag definitivt gå in, detta är den största leksaksbutiken ever, I know, vad tänker jag, men jag så måste ba se den, tänk man kan få känna sig som rikit liten enstund när man går där XD



Hit skall jag åka med, till Dartmoor National Park, där finns också vilda ponyn och helt sjukt fina vyer, cant wait!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0