The week is already at its end. NOOOOWWWW!!!

Hur kan tiden ha gått så fort? Jo man har haft så jävlar roligt att man inte kommit ihåg tiden. Idag måste jag packa för imorron på morgonen eller inatt åker jag iväg till Heathrow. Min bus åker fem över fyra så blir en mycket kort natt, men man kan sova i bussen. Är så rädd att man kommer o bli så deprimerad när man kommer hem igen när man haft så roligt, men som tröst tänker jag att jag inte vet vad framtiden har planerat för mig och denna upplevelse har säkert ändrat mig mera än jag själv vet + när jag kommer hem borde jag ha min egen bil fixad och klar för körande så man har endå nåt att se fram emot.
Har fått så många nya vänner och bekanta här och jag hoppas att vi kan hålla kontakt. Har tagit en massa bilder och mitt kort är snart fullt. När jag kommer hem skall jag ta ut fotona och sätta dem i ett fotoalbum, tänkte att man kanske kunde använda den sen till utställningen för intensivstudieveckan. Kiva när man kommer hem får man börja skriva och laga arbetet. Det är livet, allting får inte vara bara happy happy och sunny sunny. Har kommit att älska naturen här och människorna, men jag vet inte vilken jag tycker om mer.
Watch out because Im coming back and I might speak another language when I get back ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0