2012, Ett Nytt År !!!

Jag har inte hört av mig i två dar, men det har inte varit på grund av internetet. Förstås på lördagen så var man upptagen på kvällen med nyårsfirandet och nyårsdagen efter var man lite trött och bara chillade. De gånger jag tänkt komma på datan har också någon annan råkat varit där, så är det när man har en dator här hemma med internet.

Fast vädret var egentligen en av det värsta på julen så måste jag nog säga att det var fint väder under hela nyårsfirandet och det var vi nog värda att få efter allt som hade hänt. Jag fick inte träffa en god vän denna gång på nyåret eftersom stormen hade fört dem hem tillbaka till Norge, men jag måste säga att jag endå hade det mycket roligt ;D



Oj den mat vi fick äta, det var både förrätt, huvudrätt och efterrätt och allting var så gott att man blev lite övermätt men endå ville man äta mera eller önska att man kunde äta mera.




Vi sköt raketer nere vid stranden och där var andra som sköt på andra sidan också, blev nästan någon sorts tävling ;D



Jag önskar er alla ett mycket skönt och gott Nytt År <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0