Back home again!

Man har nog varit lite hit och dit detta veckoslut och redan när man planerar lite nåt smått extra så flyger veckoslutet förbi och man hinner int med. Nåja men då är det bäst att njuta så länge det går ;)

Les Miserables uppfyllde alla förväntningar och mera! Fick gåshud hela tiden av de underbara och helt ofattbara bra sångrösterna som alla hade. Alla känslor kom så bra fram, både de glada och sorliga, och all rekvisita var toppen. Jag hade min fina systemkamera med, men tyvärr fick jag inte fota, vilket är helt förståeligt. Så jag säger detta till er: Om ni inte sett Les Miserables och ni är intresserade av teater eller musik eller båda så gå snabbt och skaffa biljetter för de visar Les Miserables bara till början på februari och jag säger att den är definitivt värd att se <3
A little something to set the mood ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0