I am taitanium!!! by David Guetta feat. Sia

Jag är ledsen för att det har blivit så långa pauser mellan mina inlägg, men jag har en mycket bra orsak. Jag har inte haft nåt intressant eller viktigt att skriva om. Har för det mesta läst på mitt första prov för denna period och gjort något annat emellan som läxor okej int har jag varit riktigt så flitig att jag skulle ha gjort bara skolsaker ;D
Nu är första provet över och det firade jag med ett träningspass på gymmet och ljuvlig bastu efteråt <3 Lagade en liten egen Wok till mat och till efterrätt åt jag hallon- och vaniljkissel. Nu är jag fullständigt relaxed. Skall försöka hållas vaken medan jag övar på mina pianoläxor men jag lovar inte något XD
Me love Johnny Depp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0