Les Miserables next!!

Tidigare påstod jag att man inte hade något intressant att skriva om, vilket var sant, men nu börjar en massa saker hända. Igår chatta jag med en god vän från Norge och det blev bestämt att jag skall åka dit på sportlovet och slalom åka och ha det kul där. Sedan blev det fast slaget idag att imorron far jag till Åbo och ser på Les Miserables med en vän jag inte sett på en alltför lång tid. På lördan skall jag eller vi till Hangö och klippa oss och kanske jag kunde på samma gång jaga efter skor till gamlasdans. På söndan blir det kanske att fa och se på teater, men det är ännu en öppen grej, men så långt så har man ganska mycket att se fram emot fast provperioden har börjat. Hoppas bara att jag inte glömmer bort proven helt och hållet XD

Såg på filmen Step Up 3 medan jag åt och fick, som alltid, fiilis att bara scheicka and dance all around. Denna dans får alltid gåshud fram på mig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0