Rolling in the deep!

Jag har faktiskt på sistånde varit lite o rulla i djupet. Rulla för att det har varit en enda isbana vart en man gått de senaste dagarna, min bak fick också smaka på lite våt och hal is här en dag. I djupet för att jag har haft full rulle på sen man börja skolan igen. Inga prov eller sånt (än) men man har fått lagom med läxor och haft dagar till en fyra halv fem tiden så man har verkligen fått komma in i skolvärlden pånytt efter lovet. Kanske det också alltid känns värre i början efter ett lov när man har varit så relaxed så då borde man vara ganska van vid skolan efter
ett par dagar till.
Till sist bjuder jag på lite BBC komedi ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0