Technology is so awsome!!!

..as long as it works ;D

På grund av ett åsk väder som skedde, inte långt före stormen, så for ganska många av våra aparater här hemma av vilka två var TV:n så vi fick skaffa nya. Nu har vi äntligen fått en moderna taulu TV till TV-rummet och via den kan man också vara på internet och det är ganska coolt. För en landebo som jag så är man alltid en aning efter i all modern teknologi, men sen igen inte behöv det alltid vara de bästa, så länge man klarar sig så är det bra. Iallafall så igår fick syrran och farsan internetet fixat till TV:n så igår såg vi sen på clipet: the muppet popcorn i fullscreen och brorsan var också och se. Bästa någonsin och man bara skratta!

Idag är det tyvärr inget uteväder så jag hoppas att ni var ute igår och njöt. Jag vet inte vad prognosen är för morgondagen, men jag tycker att det var så att det skulle vara värst idag. Ingen värre blåst är det än, men regnat har det och det kommer väl något smått ner ännu. Fast vädret inte har varit det bästa under jullovet så måste jag nog säga att detta har varit en av mina bättre och skönare lov. Har bara gjort saker man velat göra, spenderat mycket tid med familjen och haft det roligt, har kunnat vara med syrran i nästan två veckor nu som också är ganska najs så vad än som skolan för med sig sen när den börjar så kan jag nog säga att jag fått vila ut mig på ett gott sätt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0