The reading starts, but not with a heavy heart!

Kemi provet blir det första på listan att komma, men för stunden är jag inte stressad över det. Börjar i god tid så går det bra och för mig tror jag att också träningarna har sin stora inverkan. Jag tränar nästan varje dag och det är inte för att jag skulle ha nån konstig obsession utan det helt enkelt ger mig energi till vardagen och också hjälper en att koppla av. Alla har sina olika saker och för mig är frisk luft, skog och natur, vinterbad mm sånt som håller en i skick och hjärnan och sinnet i god form.

Ooh vad jag på senaste tiden fått lusten att bara resa och sticka iväg till alla möjliga ställen. Så många som är eller har varit på resa så man blir till sist själv frestad att resa. Skulle kunna ta en världen runt resa också, fast sticka iväg med en segelbåt eller nåt liknande.

Kommentarer
Postat av: idaho

råder jag dig att ta ett flyg ;)

2012-01-15 @ 14:55:37
URL: http://theidaho.blogg.se/
Postat av: julieeeth

den dä låten e (y) :D

2012-01-22 @ 10:02:03
URL: http://julieth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0