The snow finally came!

..but sadly went away all to guickly!

Igår var det så vackert, fast det blåste hårt och tro mig jag vet. Jag var ut och stavgå och ibland kändes det som om vinden skulle ha tagit i en och blåst en iväg, men vilken vinterfiilis man fick igår. Så vackert med den snö som föll ner och på kvällen när jag for ut med Nemo i snödrivorna kände man sig som ett litet barn igen. Byggde också en snölykta, men tyvärr fick den lysa bara en stund under kvällen för vinden var så hård.


Förstås när man vakna imorse så var hälften av snön borta ren eftersom det är på plus sidan. Så kom ihåg att varje dag nu framöver, när som helst det kommer snö och marken blir vit så var då ute och njut av det för man vet aldrig hur länge det hålls kvar.

Själv har jag inte hittat på ett bra nyårslöfte än, men det är bra att ge det tid så kommer man på någonting bra. Förra årets löfte höll jag faktiskt och har hållt det fortfarande så får vara lika duktig detta år.
En ide för mig skulle förstås kunna vara att inte se för mycket på filmer. Egentligen gör jag inte det 24/7 men om jag har laddat ner många bra filmer och jag verkligen tycker om dem så går det fort så att jag ser dem om och om igen. Nu har jag haft en konstig begäran för att se på kärleksfilmer, haha XD!





Ett citat från Moulin Rouge filmen " The greatest thing youll ever learn is just to love and be loved in return"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0