New sunshining day!!

Eller åtminståne lyste solen på morgonen ;) Har ätit morgonmål, läst på franska och nyligen bakat muffinsar ;) Jag ville göra nåt praktiskt imellan och bakning är ganska roligt och rogivande för mig.
Veckoslut går alltid för snabbt, fast man inte gör nåt extra går det bara förbi. Skulle verkligen vara skönt att ha ett längre lov och riktigt bara chilla o vara. Skall sen när alla prov är över sticka och hälsa på min syster ti Hesa. Vem vet kanske jag tar o kör dit nångång om man fått körkort då ;) By the way har redan en egen bil, men den måste ännu lagas på innan den kan köras med. Som tur har man en bror som kan allt med bilar och som var snäll att hitta en bil åt mig <3
Som alla säkert minns så var det ett stort strömavbrott på nyåret. Jag och min syster stack iväg ti Helsingforss för att slippa ti dushen, okej de va int ända orsaken, men det var så bra när vi körd på motorvägen. Varje gång vi kom ti en tunnel ropa vi: 100...Tunnel....Wohoooo!!! Sånahä minnen har man sen XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0