Nu blir det andra bullar!!

Finally all the exams are done, now I can continue to live my life fully <3 ;)
Får se vad man hittar på, men iallfall skulle mitt rum seriöst behöva städas, känns som om jag kan både lukta o känna hur alla dammtussar bara kryper i rummet. Sedan har jag vinterbadet att se fram emot, känns tillika synd om det också för snart tar det slut när sommaren kommer in, kommer att sakna det gänge som brukar vara där men man vet att vi alltid syns pånytt när nästa vinter kommer igen. Tillika funderar man ibland att hur det blir sen efter gymnasiet, hur kan jag vara utan vinterbad? Säkert kommer man hem nu och då, men det blir knappast detsamma. Ibland känns förändringar lite läskiga och skrämmande när man inte är van, men livet vore väldigt tråkigt om man inte skulle våga sätta sig ut i världen och pröva allt möjligt nytt ;)
Från förra sommaren!! Cant wait for this summer ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0