Short hair!! Who knew ;)

Har inte bloggat på evigheter (vågar int äns säga exakta tiden ;/). Har haft och har bilskola, pianoexamen och skola ofcourse som har gjort mina dagar långa från morgon till kväll och har helt enkelt varit så slut att man int äns orkat skriva nåt. Om man har fått fritid har man bara chillat eller hittat på nåt annat roligt.
Var idag till Hangö ti frissan och också träffa faster. Nu har man då kort hår, kan visa bilder senare men visar inte fören måndag för jag vill se ansiktsuttryckena på mina vänner när de ser mig :D. Själv är jag nöjd och både pappa, mamma och min bror tycker att jag passar så än så länge har jag inte ångrat, tvärtom är faktiskt mycket nöjd ;)
En ny serie av Steven Spielberg, måste säga att den verkligen är bra ;)

Kommentarer
Postat av: Idaho

ÅHHH ja vill se dej nu jag ha ba vänta på att du ska skriva på bloggen! :D:DD:D:

2012-03-11 @ 18:34:00
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0