The reading starts well.....

Borde sitta och läsa på provet, men efter tre dagars läsande börjar det lite kännas också. Kan int vänta tills man får ledigt, men något jag drömmer om är att slippa utomlands och bara resa. Friheten känns som om den bara finns ett handgrepp ifrån vilket är egentligen sanningen. Bara jag får körkortet så kan man säga att man är officiellt fri. Jag är myndig men fortfarande beroende av sjuts, men när kortet kommer så ändrar den saken. Kan nästan smaka friheten redan, GAAAAAHHHH!!!!
Dessa ställen skall jag åka till bland annat under min resa i England. Kan hända att jag inte har nämnt det tidigare, men kommer att åka dit på intensivstudie veckan, Cant Wait!!!


Kommentarer
Postat av: Idaho

dn där låten e sååååå bra! älskar dn! <3

2012-03-20 @ 12:47:42
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0