You always surprise me <3

Har nyligen kommit hem från det sköna vinterbadet, har föts pånytt igen. Vet ni va jag bli aldrig vuxen fö jag ha fötts pånytt så många gånge nu nä man varit o bada att det räcker för all evighet ;) I only wish :D

Körde dit själv denna gång med mopon fö pappa och brorsan börja med vedlagandet så sent så det verka att de inte skulle hinna så jag tänkt att jag fa själv då, inget hindrar mig från att gå. Väntade nog på pappa då för att han sa att han o sku vila o bada, men han hann int sen helle men 20 min fören bastun sku stängas kome pappa dit. Först trodd de flesta att han glömt bort tiden och att det nu är sommartid, men han sa att han kom efter mig. Först va jag såhä att vadå jag e ju me mopon, men sen sa han att han int vila släpp mig och köra hem med risken att jag skulle laga mig sjuk när man alltid är lite frusen efter badandet. Jag vet int hu de e me andra och deras pappor men jag blir alltid lika glad och överraskad av att få veta att jag har en pappa som verkligen tar sin tid att fundera på någonting så litet som att jag kanske kan bli sjuk elle ej.  I just dont know what to say other than thank you <3 (in my heart)
Imorron gäller det enka prov, sedan nångång på veckan, har inte fått veta dag än, så ska jag köra insin. På fredag blir det matta prov och sedan......freeedom (again!!!) Om jag rikit ska va ärlig så kommer första delen av freedom när man får körkortet och andra delen när alla studentskrivningarna är över och framtiden börjar!
Kanske han inte säger det högt, men utan dig pappa vore jag ingenting av den person jag är idag <3 Jag behövde dig att vägleda mig när jag for vilse och få mig tibaks på mina fötter och jag kommer alltid att vara evigt tacksam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0